luni, 23 aprilie 2012

Cutiuta de bezea cu fructe si creme de lamaie




Aceasta reteta face parte din concursul "Electrolux ma invita la  Cina Regala".


Cutia de bezea
Bezea:
2 albusuri
120 grame zahar
Albusurile se bat spuma dupa care se adauga zaharul.
Din aceasta canitate am facut cutiutza cu dimensiune de 10/10 cm.
Desenati pe hartia de copt formele pentru viitoarea cutie:

Trasati linii paralele folosind tehnica de decorare cos ( am uitat sa fac fotografii la aceasta etapa...). Introduceti in cuptor 1 ora, foc foarte mic, chiar cu usa semi-deschisa.


Dupa o ora scoateti din cuptor, lasati sa se raceasca si incepeti sa lipiti laturile cu restul de bezea si reintroduceti in cuptor pentru inca 1 ora la foc foarte mic.
Continutul cutiei:
-fructe rosii
-crema de lamaie verde
-crema de lamaie verde la care am adaugat o picatura de colorant natural roz)
- crema de lamaie galbena ( reteta o gasiti aici)
Toate cremele au fost tinute in congelator dar nu sunt inghetate ci foarte reci si super buuune.
Formele sferice le-am facut asa:
Feliutele de crema de lamaie: crema de lamaie verde am pus-o in folie de plastic si am dat o forma cilindrica din care am taiat ulterior transe.
Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu